cross recenzie akcie team ostatné
Recenzie
 
 

Husqvarna WR125 r.1996

Ako som sa vlastne dostal k jazdeniu na motorke? moji bratia začali bzíkat na pinčli a ja som nemohol odolat tak som zacal aj ja bzíkat J.raz mi jeden kamos ponukol čz 125/516.Myslel som si ze som to bude super, ale zdanie klame.Zacalo sa to sypat a po 2 rokoch jazdenia na tom som to nechal a kupil si rie-ju 80. Bola to paráda(vodné chladenie,kotúce,super ovládanie,výkon)co čert nechcel,po 3 mesiacoch sa rozpadla klukovkaL tu som opravil ale potom akokeby naschval sa mi zlomil piest kruzok a do teraz som ho este nezohnal.

A teraz konecne k mojej Husqvarne. Kupil som ju na konci leta od M.Šprláka. Ked som ju isiel vyskusat pri marianovi tak verte ci neverte este aj na 5 isla na zadnom. Behom minúty bola v aute nalozená a uz sme isli spokojní domov. Hned ako prvé som tam dal nové riadidlá a rúčky lebo tie co tam boli uz sa nedali nazvat riadidlami,a este som vymenil olej v tlmicoch lebo boli ako skala. Prvá jazda smerovala na motocrosovú trat do Žaškova.Kde som chcel tam vysla vsetky vyjazdy(okrem steny,tam by som sa ja bal vyjst).prvé problemy zacali so zadným tlmicom. Raz ked som skocil a dopadol,zrazu nejak nízko sedím,pozrem na nu zboku a co ma caká? Vytrhuta oska z čapu,pomyslel som si ak ho bude treba menit tak som v prdeli.ked som ho rozobral,zavit bol v poriadku tak som ho zlozil.2 krat sa mi tlmic rozpadol na motocrosovej trati v Sucanoch (13.11.2005) bol som velmi nestastný,zajazdil som si len tak málo. Uz som si myslel ze pojdem domov s ovisnutým nosom,ale jeden starsí pán ktorý tam prisiel na babete (hovoril ze ma aj hondu)mi povedal ze mi to moze zazvárat.ja som bol stastný ze si zajazdím.ked prisiel sme to zlozili a mohol som jazdit dalej.a to uz bol pre mna koniec sezony ten den,uz som nesiel nikde jazdit uz som bol len doma.ale spet do sezony.s motorom som maximalne spokojný,ten ma priam prekvapil. Bez jedineho problemu jazdil doteraz(len opotrebenie piestu)valec je celý nový.nicasil 100%.inak motor nemal ani nemá ziadne problémy.ND sa dajú zohnat u ing.Otčenása v BB. Predná vidlica neviem aká je originál(asi Marzzochi) ale ja mam motocrosovú tvrdsiu USD ohlins.som s nou spokojný,je dobrá v lese aj na motocrosovej trati.zadny tlmic je tiez ohlins tvrdší oproti seriovému(citit to).Brzdy-znacka Brembo,som s nimi absolutne spokojný,dobrý brzdný ucinok,nemäkli pocas jazdy.

Teraz spät celkovo k moto. Original moto mala svetlá, mäkké tlmice,slabsí motor,výfuk ako na 4-takte J,smerovky,nebolo to bohvieco na motocross.Tlmice Ohlins motocrosové tvrdé tam uz boli namontované.Na WRku som upravil nasledovne: Isiel tam nový valec,motocrosový,iná kluka, koleno aj výfuk motocrosový ladák.Svetlá isli preč,stojan,kabolvacky sú zbytocné....vsetko islo prec.Ten výkon co dosiahla tak to bolo nieco.Jediná nevýhoda bola ze nezaberala dobre od spodných otacok ale vo vyssích otáčkach,ale to je úkor motocross úpravy.To by bolo asi vsetko o mojej husqvarne 125.

Bibo

Tech. údaje
Typ 2-takt, vodou chladený jednovalec
Obsah 125.0 ccm
Kompresný pomer 9,0 : 1
Max výkon ?
Max krútiaci moment ?
Karburátor Mikuni 35mm
Mazanie mokrá skriňa
Zapaľovanie CDI - elektronické
Štartovanie nakopávacie / kickstarter
Prevodovka 6-rýchlostná
Rozmery Hmotnosť: 108 kg
Rázvor podvozku: ?
Dĺžka: ?
Výška sedla: 890mm
Svetlá výška : ?
Rám trubkový, kolískový
Brzdy vpredu kotúčová 260mm, vzadu kotúčová 220mm
Objem nádrže 8 litrov
Palivo Benzín 95 natural +olej
Odpruženie
  • teleskopická vidlica Upside Down
  • nastaviteľné monocross vzadu

Zopár detailov Husqvarny WR 125

GO motora

Brzdy Brembo

Zadná kyvka-očividne potrebuje GO

Huska v krabici :-)

 

(C)Offroad team 2005-2007, niektoré práva vyhradené. Optimalizované pre 1024x768. Offroad team odporúča Firefox

NAJ.sk