|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aprilia Tuareg 350Dve sezóny som sedlal tohto talianskeho tátoša. Pravdupovediac mi prílišne nesedel, prekážala hlavne vyššia hmotnosť, ale na kočíkovanie na cestách to bolo v pohode enduro. V teréne veľmi namáhané a vyčerpávajúce vozenie. Koniec koncov vzhľad motocykla hovorí za seba. Cestovanie. :-( . Fajnové slečinky ocenia hlavne elektrický štartér (ktorý mimochodom býva u týchto typov dosť často poruchový - dva krát oprava - voľnobežka - roztrhnutá pružina, vyskočená seegerova poistka na segmente), rozvodový remeň(tichý chod), celkom schopné plexi, ktoré chráni pri vyšších rýchlosti (do mach=1), palivomer, teplomer a pod... Ocenil som hlavne kvalitné brzdy Brembo, predovšetkým predná si poctivo plnila svoju úlohu. Veľká nádrž je síce dobrá vec, ak jazdíte ehm Paríž-Dakar, takisto dobre chráni pred vetrom pri vyšších rýchlostiach. Na druhej strane bráni pohybu jazdca "po motocykli" čo je mínus hlavne pri zákrutach(offroad). Motorku som odlahšil ako sa len dalo,ale stále to nebolo to pravé orechové do terénu. Predsa je to motorka na akože cestovanie nie preskakovanie stromov v lese. Ďaľším mínusom bola dostupnosť ND na Apriliu na Slovensku. Zohnať potrebné súčiastky trvalo miestami mesiace. Bohužial som Tuarega zo strategických dôvodov musel predať. Mimobehom tým strategickým dôvodom bola pochopiteľne moja dalšia moto(Honda XL-R) Technické údaje
Zopár foto...
|
(C)Offroad team 2005, niektoré práva vyhradené. Optimalizované pre 1024x768. Offroad team odporúča Firefox