|
||||||||||||||
Hned na úvod treba podotknúť, že tento typ motocykla rozhodne nie je určený na motokross. Prekáža hlavne vyššia hmotnosť a tým pádnom je zle ovládateľný hlavne v zákrutách. Motocykel má väčší rázvor kolies a lepšie drží stopu na rovine. Vhodnejší je skôr na dlhšie enduro trate po lesoch a pod. Už po brnknutí do kick štratéra sa ozve hlboký dunivý zvuk, ktorý svečí o vyššej kubatúre a mohutnosti motora. Zohriatie motocykla a nasleduje prvá test drive "popri vode": Po vyskúšaní prevodových stupňov možno konštatovať, že radenie nie je celkom presné a často naskakuje nežiadúci neutrál. Ale to je vec zvyku. Spojka ide trocha z tuha, ale funguje bezchybne. Je očividné, že moto je určené pre dobre stavaného chlapa. Na kľukovke nie je vyvažovací hriadeľ, takže hlavne riadidlá dosť vybrujú čo sa stáva nepríjemným pri dlhších jazdách. Dalšia testovacia jazda sa uskutočnila v lesoch, pri manévrovaní sa jazdec riadne zapotí hlavne v dôsledku vyššej hmotnosti. Výkonová krivka je veľmi dobre zvládnutá. Motocykel je živý už od nízkych otáčok a do kopca nemá problémy ani na vyšších prevodových stupňov a polouzavretým plynom. Podľa našich skúseností sa motocykel dosť rýchlo zahrieva v dôsledku vysokej kubatúry. Preto si treba dávať pozor hlavne na pomalejšie pasáže(močiare, lesy, výjazdy), kde je pravdepodobnosť vyvretia chladiacej kvapaliny dosť vysoká. Tretia testovacia jazda sa usktočnila na motocrossovej trati. Chceli sme zistiť hlavne ako sa bude správať pruženie a ako dokážu tlmiče absorbovať väčšie nerovnosti. Pruženie je plne nastaviteľné na akýkoľvek druh terénu, bez zbytočných skrutkovačov a náradia. Už po prvých skokoch možno konštatovať že tlmiče sú vcelku kvalitné. Nastavením sa dá dosiahnúť mäkký dopad. Nato že je motocykel relatívne ťažký dajú sa s ním zdolať aj ťažšie pasáže. Motocykel vás výjde na cca 80000-100000Sk, podľa ročníka a stavu motocykla. (C) Imrocross
|
(C)Offroad team 2005-2007, niektoré práva vyhradené. Optimalizované pre 1024x768. Offroad team odporúča Firefox