|
-
- Ročník 1998
- Objem valca:609.00 ccm
- Typ motora: Štvortaktný vodou chladený jednovalec
- Max. výkon: 50.00 HP (36.5 kW)) @ 7250 RPM
- Počet ventilov: 4
- Prevodovka:5-rýchlostná, manuálna
- Prevod výkonu:O-krúžková reťaz
- Suchá hmotnosť:140.0 kg
- Rám:Chrómmolybdénový
- Výška sedla: 870 mm nastaviteľná
- Predná brzda: Jednokotúčová, dvojpiestiková Brembo
- Zadná brzda: Jednokotúčová, jednopiestiková Brembo
- Max. rýchlosť: 155.0 km/h
-
|
 |
Hned na úvod treba podotknúť, že tento typ motocykla rozhodne nie je určený na motokross. Prekáža hlavne
vyššia hmotnosť a tým pádnom je zle ovládateľný hlavne v zákrutách.
Motocykel má väčší rázvor kolies a lepšie drží stopu na rovine. Vhodnejší
je skôr na dlhšie enduro trate po lesoch a pod.
Už po brnknutí do kick štratéra sa ozve hlboký dunivý zvuk, ktorý svečí
o vyššej kubatúre a mohutnosti motora. Zohriatie motocykla a nasleduje
prvá test drive "popri vode": Po vyskúšaní prevodových stupňov možno
konštatovať, že radenie nie je celkom presné a často naskakuje nežiadúci
neutrál. Ale to je vec zvyku. Spojka ide trocha z tuha, ale funguje
bezchybne. Je očividné, že moto je určené pre dobre stavaného chlapa. Na
kľukovke nie je vyvažovací hriadeľ, takže hlavne riadidlá dosť vybrujú čo
sa stáva nepríjemným pri dlhších jazdách. Dalšia testovacia jazda sa
uskutočnila v lesoch, pri manévrovaní sa jazdec riadne zapotí hlavne v
dôsledku vyššej hmotnosti. Výkonová krivka je veľmi dobre zvládnutá.
Motocykel
je živý už od nízkych otáčok a do kopca nemá problémy ani na vyšších
prevodových stupňov a polouzavretým plynom. Podľa našich skúseností sa
motocykel dosť rýchlo zahrieva v dôsledku vysokej kubatúry. Preto si treba
dávať pozor hlavne na pomalejšie pasáže(močiare, lesy, výjazdy), kde je
pravdepodobnosť vyvretia chladiacej kvapaliny dosť vysoká. Tretia
testovacia jazda sa usktočnila na motocrossovej trati. Chceli sme zistiť
hlavne ako sa bude správať pruženie a ako dokážu tlmiče absorbovať väčšie
nerovnosti. Pruženie je plne nastaviteľné na akýkoľvek druh terénu, bez
zbytočných skrutkovačov a náradia. Už po prvých skokoch možno konštatovať
že tlmiče sú vcelku kvalitné. Nastavením sa dá dosiahnúť mäkký dopad. Nato
že je motocykel relatívne ťažký dajú sa s ním zdolať aj ťažšie pasáže.
Motocykel vás výjde na cca 80000-100000Sk, podľa ročníka a stavu
motocykla.

(C) Imrocross
|